Monday, January 25, 2010

就这样

new hair style.
"ugly!" i think so.
but, no choice~
sorry to myself.
and also sorry to all of you that unlike my new hair style =X


=^Recently Damn missing you~

=^因为有你我才学会相信爱情~

=^My love is difficult, but it's real~

=^为挚爱的人 在左边心口保留位置 是最幸福的事~

=^Because a girl like you is impossible to find You're impossible to find~

=^希望他真的是比我还要爱你,我才会逼自己离开~

=^You were everything, everything that I wanted~

=^无论是开心还是难过我的爱一直不变~

=^Now that it's raining more than ever~

=^我会学着放弃你,是因为我太爱你~



我走过的孤独很黑...
难忘那一刻 你走进生命的瞬间...
我不信命,我心爱情是没有理由悲欢的注定...
我会爱你`